Pani Callcenter, oddzwonienia strona internetowa.

Jak skutecznie zbierać leady i numery telefonów, następnie oddzwaniać w dogodnym dla nas czasie?

Nie marnuj potencjału CTA — zadzwoń w dogodnym czasie do osoby odwiedzającej Twoją stronę internetową. Zapewne zastanawiasz się jak wykonać, prosty przycisk oddzwonimy, zadzwoń teraz, pomoc techniczna czeka? W czym możemy pomóc? Umów termin swojej wizyty?

Jeśli nie masz account menadżera, a swój biznes prowadzisz sam, to doskonale wiesz, ile czasu zajmują sprawy związane z kontaktem telefonicznym. W dodatku do chodzi jeszcze obsługa messengera, po prostu pisząc w jednym zdaniu, może braknąć nam czasu. Na końcu może być tak, że połowę dnia tracisz na odbieranie telefonów lub oddzwanianie.

Dziewięć powodów, dlaczego warto zainstalować callback24 na swojej stronie firmowej.

Jest na ten problem proste rozwiązanie, aby temu zaradzić, możesz szybko wprowadzić callback24 na swojej stronie.

Z tym narzędziem masz spore możliwości. Między innymi takie jak:

  1. Ustawienia go tak, aby osoba, która wychodzi ze strony, zostawiła swój numer telefonu. Dzięki zaznaczeniu opcji, w zakładce usługi, CallBack Widget „Exit popup” – świetnie co?
  2. Możliwość przywitania się i opisaniu, np. z jakim problemem może ktoś „przychodzić” na stronę, np. Witamy, umów termin na 15-minutową konsultację.
  3. Możliwość dodania opcji Chat, czyli Messengera.
  4. Możliwość zamieszczenia Chat, czyli opcja numer dwa Smartsupp.
  5. Możliwość późniejszego oddzwonienia do osoby zainteresowanej naszą ofertą.
  6. Nie musimy podawać telefonu na samej stronie, tylko prowadzić małe callcenter, i dzownić kiedy my chcemy.
  7. Niesamowicie rozbudowana aplikacja na smartphone.
  8. Możliwość, zlecenia telefonów, firmie zewnętrznej. Która by przesiewała zainteresowanych ofertą i podpisywała umowy.
  9. Przemiła pomoc techniczna :)

Jak zainstalować Widget Callback24?

Posiada on integracje z większości CMS, jeśli masz WordPress, wpisujesz tylko login i hasło, konfigurujesz godziny Twojej pracy, i do dzieła, małe Callcenter czeka.

Czy mogę sprawdzać, czy osoby wykonały działania. Czy mogę dodać tag śledzący Google Analytics?

Tak, Callback24 ma szeroką dokumentację jak chodzi o śledzenie konwersji, możesz zobaczyć, czy ktoś kliknął przycisk, czy zainicjował połączenie. Cały obszerny dokument jest tutaj, link1

Jak skonfigurować Facebook Lead razem z oddzwonieniem, czyli Callback24. Zobacz tutaj

    Zapytaj o
    indywidualną i bezpłatną wycenę.

    Imię / Nazwa Firmy*

    Adres email*

    Napisz nam o firmie / o stronie internetowej: